Я представниця батьківського комітету. Для реставрації паркету в класі створила тендер на сайті, додала фото й опис потреб. Відгукнулися троє майстрів, і пропозиція Дмитра була найвигіднішою за ціною та умовами. Ми домовилися про обсяг, етапи робіт і оплату.
Проте з самого початку виникли труднощі. У день, коли мали почати роботу, Дмитро не зявився і не відповідав на дзвінки. З огляду на те, що кошти вже були зібрані з батьків, змінювати майстра було складно. Лише наступного дня він зявився та розпочав роботу.
Спочатку працював якісно до моменту отримання 2/3 суми. Після цього знову зник на певний час. Згодом повернувся й доробив майже все окрім останнього етапу, який був принципово важливим: фінішне покриття лаком.
За домовленістю, робота мала бути завершена повністю, без додаткових витрат. Але Дмитро запропонував ще нанести 2 додаткові шари лаку за окрему плату. Вчителька передала йому гроші наперед (і за роботу, і за лак), після чого майстер зник.
Не сподобалося:
Він не виходить на звязок, хоча обіцяв повернути кошти. Минуло вже кілька тижнів ані грошей, ані Дмитра.
Загальні висновки:
Будьте обережні.
Не платіть наперед, навіть якщо отримаєте переконливі обіцянки. Ми не очікували шахрайства у справі, що стосується дітей, але маємо прикрий досвід.