Інформаційний центр сайту "Rabotniki.UA

У цьому розділі зібрані всі питання, які отримує наша служба підтримки та подані докладні відповіді на них. Сподіваємось це допоможе Замовникам та Виконавцям.

ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ

1. Що таке сайт Rabotniki.UA?

Сайт Rabotniki.UA це найбільший будівельний сайт України, який допомагає приватним Замовникам знайти Будівельників, а Будівельникам допомагає отримати нові замовлення та заробляти. Також і Замовники, і Будівельники можуть дивитись розцінки на всі види робіт в Україні. Замовникам це допомагає торгуватись, а Будівельникам правильно формувати ринкову ціну на свої послуги. Детальніше про сайт можна прочитати в розділі О проекте.

2. Ваш сайт платний?

Наш сайт є повністю безкоштовним для Замовників.

Для будівельників частина послуг безкоштовна, а частина платна.

Будівельники можуть безкоштовно:
- Зареєструватись та створити свою сторінку на сайті
- публікувати прайси, документи, фото робіт
- спілкуватися з колегами на Форумі майстрів
- дивитись всі розцінки на роботи
- створити та опублікувати своє резюме для пошуку постійної роботи
- залишати на день три пропозиції на тендери Замовників

Будівельники можуть платно:
- отримувати доступ до контактів Замовників на умовах PRO пакета
- займати перші три місця в каталозі будівельників та у розділі розцінок
- піднімати свою сторінку

Більшість нашого прибутку ми витрачаємо на залучення нових Замовників, оплачуючи всі можливі види реклами.

3. Як ви розраховуєте середні ціни на всі роботи?

Щодня ми перераховуємо всі ціни по всіх регіонах на підставі прайс-листів десятків тисяч майстрів, бригад та компаній. Відбувається це автоматично за складним алгоритмом. Ми не враховуємо спеціально занижені та завищені ціни під час розрахунків, тому наші ціни точні. Інших джерел розцінок на будівельні роботи в Україні немає, тож вся країна фактично звіряється по нас.

4. Яка Ваша роль та відповідальність?

Наш сайт є інформаційним майданчиком (по суті сайт оголошень), на якому одні користувачі знаходять інших і самостійно приймають рішення з ким їм працювати, як оплачувати послуги, як приймати роботи. Ми, у свою чергу, намагаємося надати Замовнику, якнайбільше інформації про Виконавця у вигляді відгуків, прикладів робіт, перевірених документів і т.д. Ми не знаємо особисто ні замовників, ні майстрів, нікого конкретного не рекомендуємо і відповідальності за дії користувачів поза сайтом не несемо.

5. Звідки Ви берете замовлення?

Ми не копіюємо замовлення з інших джерел, усі вони розміщені лише нашими відвідувачами. Ми маємо багато каналів залучення замовлень. Насамперед це відвідувачі з пошукових систем. Ми витрачаємо багато коштів на пошукову оптимізацію нашого проекту. Також ми публікуємо платну рекламу у Google, Facebook, Instagram, банери на інших сайтах. Покупці магазинів Епіцентр та Нова лінія публікують замовлення прямо з магазинів завдяки нашому інноваційному проекту Термінал пошуку майстрів. Ну і звичайно більшість замовлень це результат нашої популярності на ринку за багато років.

6. У Вас є конкуренти?

В Україні ми не маємо конкурентів у напрямі будівельної тематики. Всього за 6 років нашої роботи ми нарахували понад 30 спроб створити сайт схожий на наш. Декілька сайтів і зараз намагаються надавати подібні послуги, але на них немає більше 1-3 замовлень на день. Тобто ці проекти фактично мертві, незважаючи на чесну та важку працю їхніх творців. Основна складність подібних проектів полягає у забезпеченні одночасної активності будівельників та замовників.

7. Які покарання за порушення Правил?

На легкі та одноразові порушення ми не звертаємо уваги.

За повторні та грубі порушення передбачено блокування облікового запису, як повне, так і часткове. У разі часткового блокування всі вихідні повідомлення блокуються. Якщо ми не будемо все перевіряти, жорстко боротися з порушниками Правил, блокувати порушників та небажаних користувачів, через півроку сайт непомітно перетворитися на рекламний смітник. Такий сумний шлях вже пройшло багато сайтів.

Також аудиторія нашого сайту дуже специфічна і Ви повинні розуміти, з ким нам доводиться працювати. Будівельники це часто мат перемат, хамство і безкультур я.

8. Чому я не можу купити пакет PRO?

Тому що Ви зареєструвалися як Замовник, а не будівельник. Напишіть адміністратору прохання змінити Ваш профайл на майстра.

9. Як зв`язатися з Вами?

Як і на всіх популярних Інтернет-проектах, у нас працює online Служба підтримки. Ви можете зв язатися з адміністраторами сайту через форму зворотнього зв язку. Перші п ять років ми надавали консультації по телефону, але на жаль сфера будівництва така, що нашим співробітникам доводилося приймати щодня сотні дзвінків, які безпосередньо не стосуються роботи сайту. Тому, досягши порога в 100 000 зареєстрованих користувачів, ми були змушені повністю перейти на систему письмової online підтримки.

Контакт для преси та PR: info(собачка)rabotniki.ua

Контакт з питань реклами : reklama(собачка)rabotniki.ua

Корреспонденция: 02000, Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11 БЦ Нова

10. Я забув свій пароль

Адміністратори сайту не мають доступу до паролів користувачів. Ви можете відновити пароль за посиланням.

ПИТАННЯ, ЯКІ ЗАДАЮТЬ ЗАМОВНИКИ

1. Як багато у Вас будівельників? Чи швидко знайду виконавця робіт?

У нас понад 30 000 майстрів, компаній та бригад по всій Україні. На будь-яке Ваше замовлення обов язково будуть пропозиції вже за кілька хвилин.

2. Чому я не бачу номерів телефонів будівельників?

Для пошуку будівельників необхідно створити тендер. Також Ви можете писати особисті повідомлення будівельникам. Номер телефону ми показуємо лише один на добу. Ми зробили це обмеження у зв язку із щоденними спробами вкрасти нашу базу даних майстрів для рекламних розсилок.

3. Через скільки часу моє замовлення буде опубліковане?

Усі замовлення проходять ручну перевірку перед публікацією. У робочий час з 9.00 до 18.00 перевірка займає трохи більше 15 хвилин. У вихідні дні, ранковий та вечірній час не більше години. А ось вночі ми спимо, вибачте :-)

4. Чи є ліміти для публікації замовлень?

Різні замовлення можна опублікувати без обмежень. Одне замовлення можна опублікувати один раз. Потім замовлення можна піднімати в особистому кабінеті (розділ мої заявки). Повторні копії того самого замовлення не публікуються.

5. Чому моє замовлення не з являється на сайті після публікації?

Основна причина - це порушення Правил нашого сайту. Найчастіше це спроби прихованої реклами, вербування людей, працевлаштування за кордон, набір людей на висотки чи великі об єкти. Також ми не вітаємо посередників, які розміщують не свої замовлення та працюють за відсоток.

6. Я вже знайшов будівельників, а мені продовжують дзвонити та писати

Зайдіть в особистий кабінет - мої заявки та поставте статус Вашому замовленню ЗАКРИТИ

7. Чому я не можу купити PRO?

Тому що Ви зареєструвалися як замовник, а не будівельник. Напишіть адміністратору сайту прохання змінити Ваш профайл на майстра.

8. Як мені вибрати будівельника на вашому сайті?

Якщо Вам дзвонять, уточнюйте відразу у будівельника, яка адреса його сторінки на нашому сайті. Якщо його немає у нас на сайті, кажіть до побачення, тому що Вам дзвонить незрозуміло хто.

Коли Ви ідентифікували будівельника, насамперед звертайте увагу на відгуки. Всі відгуки на сайті правдиві, ми відстежуємо та видаляємо відгуки, які майстри намагаються писати самі собі.

Також варто звернути увагу на наявність статусу Перевірений будівельник , він означає, що людина на фото, дійсно має ПІБ, вказану на його сторінці.

Звертайте увагу, як давно людина зареєстрована на нашому сайті і коли була на ньому востаннє. Обов язково перевіряєте телефон через Google. Уточнюйте у листуванні у будівельника, хто конкретно працюватиме у Вас на об єкті. Чи не збирається він Вас передати комусь.

Обов язково почитайте наші поради: Як правильно працювати з будівельниками?

9. Порадьте, як взагалі правильно працювати із будівельниками?

Сподіваємось наші поради Вам допоможуть уникнути проблемних ситуацій.

  1. На великий обсяг укладайте письмовий договір. У будь-якому вигляді та формі. Він потрібний не щоб позиватися, а щоб дві сторони розуміли, що хочуть один від одного. Майстер може просто написати своє прізвище та паспортні дані у договорі, як і Ви і розписатися. Якщо будуть підписи двох свідків укладання договору, то взагалі ідеально.
  2. Передача грошей під розписку. Буквально одна фраза: Я, такий, отримав стільки, такого числа і на те.
  3. Чітко обговорюйте обсяги робіт, умови роботи та оплати, побажання до якості.
  4. Жодних авансів, не знайомим людям. Пам ятайте, що майстрів теж буває обманюють Замовники, тому радимо компромісний варіант для обох сторін - оплата послуг частинами. Перша оплата може бути навіть протягом дня.
  5. Намагайтеся вести листування по роботах у меседжерах типу Вайбера, потім може стати в нагоді у разі розбіжностей.
  6. Якщо Ви надаєте будівельникам інструмент, дорогі будівельні матеріали та залишаєте самих працювати, не полінуйтеся попросити показати паспорт та записати дані. Пам ятайте, що чесній людині приховувати нічого. Я зазвичай показую свій і прошу показати їх.
  7. Просіть фахівці показати приклади його робіт. У кожного справжнього майстра є що Вам показати. У будь-якому випадку звертайте увагу на його реакцію на таке прохання. Якщо будівельник починає крутитися, однозначно не зв язуйтесь.
  8. Якщо майстер просить оплатити виїзд до Вас на об єкт для консультації це нормально. Ви самі поїхали б чорт знає куди просто так? Інше питання, що сума має просто покривати транспортні витрати на проїзд та витрачений час: 100-200 гривень.
  9. Найчастіші причини розбіжностей це не включені дрібниці до кошторису та домовленості. Обговорюйте їх відразу:
    - хто розвантажує матеріали
    - хто носить важкі матеріали
    - хто платить за електрику, яка нагоріла за час тривалого ремонту
    - можно ли жить мастеру на объекте который ремонтируется
    - чи можна жити сім ї майстра з 6 дітей, тещі, племінників та кума на об єкті, який ремонтується
    - хто прибирає сміття і куди його виносить
    - хто прибирає об єкт після ремонту
    - в який час можна працювати у квартирі
    - як оплачуються прохання не вистачає гіпоскартону, ринок поряд, донесете
10. Я хочу поскаржитися на роботу будівельників.

Ми інформаційний майданчик (по суті сайт оголошень) на якому одні люди знаходять інших і самі приймають рішення з ким їм працювати, як оплачувати послуги, як приймати роботи Ми не несемо відповідальності за все, що відбувається ПОЗА сайтом. Наша служба підтримки та адміністрація не вирішує жодних суперечок, не вникає у відносини сторін і не розуміється на ситуаціях, що сталися на об єктах. Ви можете залишити відгук про будь-якого майстра на його сторінці.

11. Чому мій обліковий запис заблоковано?

Причина лише одна: порушення Правил користування сайтом. В основному причини блокування це розсилка рекламних повідомлень або створення фіктивних замовлень.

12. Чому мої контакти видаляються під час публікації Замовлення?

Для контактів є спеціальні поля. Публікація контактів у тексті замовлення не дозволяється.

ПИТАННЯ, ЯКІ ЗАДАЮТЬ БУДІВЕЛЬНИКИ

1. Я поповнив рахунок через термінал, але грошей на рахунку немає.

Цей спосіб поповнення не зручний. Гроші зараховуються не на особисту карту, а на безготівковий рахунок, тому переказ може йти від години до доби. Якщо гроші не зараховані, переконайтеся, що Ви надіслали Адміністратору повідомлення, в якому вказали суму, час та Ваш номер телефону Вказаний при реєстрації!! СМС про оплату ми не приймаємо вже більше року!

2. Я поповнив рахунок через термінал, але контакти у тендерах не бачу

Гроші зараховані на баланс. Тепер Вам потрібно купити пакет в особистому кабінеті, списавши гроші з балансу.

3. Чому я купив платний пакет та не бачу номерів телефону Замовників.

Причина 1: проблема у Вашому браузері, спробуйте змінити його.

Причина 2: у нас є обмеження на перегляд кількості тендерів на добу (10-15 номерів). Можливо, Ви перевищили ліміт.

4. Чому мій обліковий запис заблоковано?

Причина 1: порушення Правил користування сайтом та автоматичне блокування на добу. Причина блокування розсилка однотипних рекламних повідомлень в особистому листуванні. Ви зможете входити в свій обліковий запис, але не зможете дивитися жодні контакти на сайті і Ваші повідомлення ніхто не бачить.

Причина 2: порушення Правил користування сайтом та ручне блокування. Ви зможете входити в свій обліковий запис, але не зможете дивитися жодні контакти на сайті і Ваші повідомлення ніхто не бачить.

Причина 3: грубе чи повторне порушення Правил. Обліковий запис повністю блокується. На запитання служба підтримки не реагує. Даний вид блокування застосовується в крайніх випадках по відношенню до шахраїв, неадекватних користувачів, людям які завдають шкоди нашому сайту. Коли ми застосовуємо це блокування, ми маємо технічне підтвердження фактів порушень Правил.

Абсолютно кожен заблокований користувач пише в службу підтримки я нічого не порушував. Будь ласка, не турбуйте наших Адміністраторів, прочитайте спочатку уважно Правила, і Ви знайдете причину. Найчастіші приводи для блокування: рекламне розсилання для будь-яких цілей, створення нових реєстрацій під іншими іменами після блокування, крадіжка замовлень для перепродажу, фіктивний аккаунт (Ви не будівельник або номер телефону не належить будівельнику)

Звертаємо Вашу увагу на цифри: будівельників у нас більше 30 000, а ми блокуємо 1-2 на тиждень. Усі майстри абсолютно нормально працюють багато років, окрім рідкісних порушників.

Ми приймаємо скарги лише у рамках діяльності сайту. Все, що відбувається поза сайтом, знаходиться не в нашій компетенції. Приклади порушень, на які ми реагуємо: замовник шахрай і у Вас є, як мінімум звернення до поліції, замовник ображає Вас у листуванні.

5. Я хочу поскаржитися на опубліковане замовлення

Якщо Ви маєте точну інформацію, яку Ви можете підтвердити, що Замовник порушує Правила, напишіть адміністратору і ми вживемо заходів. Приклади порушень: замовлення розмістив шахрай, не вірний номер телефону, замовлення вже неактуальне.

6. У Замовленні вказані дуже низькі бажані ціни

Вказувати бажані ціни це право Замовника та впливати на нього ми не можемо.

7. Я отримую рекламу від інших користувачів

У нас працює автоматична система блокування рекламних повідомлень, але перші повідомлення встигають пройти захист. Якщо Вас хтось турбує рекламою, напишіть адміністратору і ми негайно вживемо заходів.

8. Які гарантії, що я знайду роботу через платний пакет?

Все залежить лише від Вас.

Якби на сайті не можна було знайти роботу, тисячі майстрів не купували PRO пакет. Безперечно, якщо перебирати замовниками, грубо спілкуватися і тримати високі ціни, ніякої роботи Ви не знайдете, все, як і в житті.

9. Як мені видалити свій профіль

Потрібно написати адміністратору сайту і Ваш профіль буде видалено через 14 днів. Чому не одразу? Ми хочемо бути впевнені, що Виконавець не намагається сховатися від Замовника після якоїсь конфліктної ситуації.

Звертаємо Вашу увагу, що створити новий обліковий запис на той же номер телефону не вийде.

10. Навіщо Ви перевіряєте паспорти?

Цей процес є виключно добровільним і не обов язковим, тобто за Вашим бажанням. Іншого шляху перевірити особу Майстра не існує. Нам не потрібні жодні сторінки паспорта, окрім першої. Ми хочемо переконатися, що ПІБ людини та її обличчя справжні. Ми не зберігаємо фото та не обробляємо персональні дані. Звіряємо і одразу видаляємо.

11. Не можу придбати PRO. Чому Ви не хочете співпрацювати зі мною на умовах PRO пакета?

Нічого особистого це бізнес. Ви вирішуєте з ким Вам працювати, а ми вирішуємо з ким нам. Це повністю наше право і ніяких образ не може бути. Найчастіше причина відмови полягає у невідповідності Вашого бізнесу нашим цілям та поглядам. Наша мета: допомогти приватним майстрам та бригадам знайти роботу. Ми хочемо, щоб майстри спілкувалися на нашому сайті із замовниками, отримували чесні відгуки, публікували прайс-листи. Ми хочемо, щоб на сайті вирувало життя. Нам не цікаві великі компанії, бригади по 20 осіб, посередники у працевлаштуванні за кордон, торговці матеріалами та товарами. Для цього сегменту бізнесу існують інші сайти та тендерні майданчики.

99.9% наших майстрів спілкуються із замовниками через особисті повідомлення та переглядають не більше 20 номерів телефонів замовників на тиждень. Це наша статистика за 5 років роботи. З тим 0,1%, хто дивиться номери в 5 разів більше, ми припиняємо співпрацю в односторонньому порядку з поверненням коштів у повному обсязі або відмовляємо в можливості купити PRO пакет. Нам не потрібні посередники, постачальники замовлень великого бізнесу, обдзвонювачі замовників, торговці матеріалами, вербувальники будівельників на висотки, посередники працевлаштування за кордон.

12. Чому є ліміт на перегляд номерів телефонів Замовників на добу?

Тут потрібно подякувати посередникам, які стали активно красти замовлення з нашого сайту для продажу і продавцям матеріалів. Саме завдяки їм цей ліміт з явився в 2018 році. У той же час, звичайних майстрів ці ліміти не стосуються, адже 99.9% наших майстрів спілкуються із замовниками через особисті повідомлення та переглядають не більше 20 номерів телефонів замовників у ТИЖДЕНЬ. Це наша статистика за 5 років роботи.

Цей ліміт описаний і в Правилах та при покупці пакету PRO. Якщо хтось з PRO облікового запису дивиться багато днів поспіль по 10-15 номерів, ми повертаємо кошти на цей обліковий запис і припиняємо надавати йому послуги.

Нам краще втратити одного майстра на тиждень, ніж втратити згодом усіх Замовників. Уявіть, що Замовник шукає майстрів, а йому дзвонять по 50 торговців будматеріалами або послугами, які переписують всі номери телефонів і думають, що вони найрозумніші.

Ліміт працює в автоматичному режимі: уявіть час у вигляді довгого відрізка, якщо взяти будь-який період 24 години на відрізку, то за нього можна побачити 15 номерів.

13. Як змінити номер телефону, назву, прізвище чи зображення?

Це може зробити тільки Адміністратор сайту на Ваше прохання. Написати адміністратору.

14. Порадьте, як отримати максимальну кількість замовлень на Вашому сайті?

Ми підготували ці поради виходячи з дослідження роботи багатьох майстрів за п ять років.

  1. Заповніть максимально інформацію про себе: резюме, фото робіт, прайс-листи, опис Вас на сайті.
  2. Обновляйте прайс листи хоча б раз на місяць і наша система буде виводити Вас в рейтингу Вище інших майстрів.
  3. Отримайте статус Перевірений будівельник. Люди довіряють таким, майстрам набагато більше.
  4. Не відповідайте замовникам стандартними фразами типу Ми супер команда штукатурів . Телефонуйте домовимося. Звертайтеся до замовника на ім я та дайте йому зрозуміти в тексті, що Ви приділили йому увагу та вникли у його замовлення.
  5. Займайте перші місця у каталозі будівельників на платній основі.
  6. Просіть замовника залишити Вам відгук після закінчення робіт, це дуже важливо.
  7. Будьте ввічливі та пишіть без помилок, це викликає до Вас довіру.
  8. Дізнайтеся відразу максимально можливо деталей про замовлення, щоб не витрачати час.
  9. Майте під рукою десяток зроблених Вами об єктів. Пропонуйте замовнику показати приклади робіт. Це дуже переконливий аргумент.
15. Чому в мене зникли зірки з рейтингу?

Найчастіше причиною є старий прайс-лист. Оновіть прайс-лист і протягом двох діб рейтинг повернеться. Також причиною може бути створення клонів на сайті (реєстрація від іншого імені) та негативні відгуки.

Якщо Ви не знайшли відповідь на своє запитання, напишіть його адміністратору на самому верху сайту. Ми відповідаємо на запитання у робочі дні з 9.00 до 18.00

Звертаємо Вашу увагу, що Адміністратор може не відповісти на запитання, відповідь на яке, є на цій сторінці і Вам просто ліньки його прочитати :)

16. Що таке передплата пакету PRO?

Раніше на нашому сайті можна було придбати платний пакет на місяць. Щоб сплатити його далі, треба було чекати на закінчення терміну дії попереднього пакета. Така процедура була не зручною, майстрам доводилося стежити за датою закінчення пакета та щоразу вводити платіжні реквізити. Тому ми отримали багато прохань зробити всі пакети з автоматичним продовженням. Тепер з жовтня 2020 року пакети купуються за підпискою.

Як це працює:
Насправді нічого не змінилося. Ви купуєте передплату на ПРО пакет, яка буде автоматично продовжена через 30 днів, якщо Ви не відмовитеся від передплати до цього моменту. При автоматичному продовженні сума знімається із вказаної картки.

Корисна інформація
- Вам не потрібно вводити щоразу реквізити картки
- Ви можете прив язати кілька карток і вибирати з якою буде наступна оплата
- Ви можете у будь-який момент видалити карту
- ми не зберігаємо номери карток і не маємо до них доступу, вся обробка відбувається на сайті платіжної системи
- Ви можете у будь-який момент перейти на передплату іншого Pro-пакету
- якщо Ви відписалися від пакету, він не зникне, а працюватиме до закінчення терміну дії, просто потім автоматично не продовжиться
- якщо у Вас на карті немає коштів, автоматичне продовження не спрацює і передплата сама припиниться


Про те, що ми перейшли на систему передплат з автоматичним продовженням та зняттям коштів з картки ми:
1. Зробили розсилку всім користувачам у новинному дайджесті
2. Внесли інформацію до Правил користування сайтом

3. Повідомляємо після підписки особистим повідомленням про те, що передплату продовжено, а гроші списано з картки.
4. Не можна в принципі купити підписку, не погодившись на умови автоматичного списання і не прийнявши їх!


5. В особистому кабінеті видно з якої карти і коли буде списання вартості передплати https://www.rabotniki.ua/account/pro

6. Надсилаємо SMS про те, що передплату продовжено із зазначенням суми списання
7. Ми чесний сайт і якщо наш користувач чогось не зрозумів, ми завжди йдемо йому на зустріч і повертаємо списану суму підписки.

Якщо Ви не знайшли відповіді на своє запитання, напишіть його Адміністратору.
Служба підтримки відповідає на запитання у робочі дні з 9.00 до 18.00

Звертаємо Вашу увагу, що Адміністратор може не відповісти на запитання, відповідь на яке, є на цій сторінці і Вам просто ліньки його прочитати :)

Служба підтримки