Доброго дня.
Торгова мережа Сільпо - Фуд в пошуку підрядних організацій
з забезпечення належної роботи підйомного обладнання, технічного обслуговування.
У вкладенні файл ТЗ , в якому потрібно заповнити анкету та надати розцінки по ТО на листі Обладнання ВПМ .
Розцінки на проведення ремонтних робіт фіксовані, потрібно надати згоду на виконання робіт по даним розцінкам.
До заповненого файлу ТЗ необхідно також прикріпити документи:
1. Свідоцтво про державну реєстрацію суб єкта підприємницької діяльності з обох боків (виписка з державного реєстру - для юридичних осіб, зареєстрованих після 07.04.2011 року);
2. Витяг зі статуту/положення (титульна сторінка, сторінка, що містить інформацію про юридичне найменування, повноваження органів управління: директора, правління, загальних зборів, наглядової ради);
3. Витяг з ЄДР / виписка з ЄДР.
4. Свідоцтво платника ПДВ /витяг з реєстру платників ПДВ та свідоцтво про сплату єдиного податку /витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо є платниками таких податків);
5. Довіреність на особу, яка буде підписувати договір, якщо ця особа підписує договір на підставі довіреності;
6. Ліцензії/дозволи за необхідністю залежно від виду діяльності контрагента;
7. Референс-листи, презентації, відгуки клієнтів.
Після отримання цінових пропозицій ми будемо розглядати потенційні кандидатури підрядників на виконання даних робіт.
ТОВ СІЛЬПО-ФУД залишає за собою право розподілу об ємів робіт між декількома учасниками, що приймають участь у запиті.
Якщо з якоїсь причини відмовляйтеся взяти участь, будь ласка, напишіть причину відмови.
Очікуємо на оперативну відповідь до 24.06.2024р.
Дякуємо.
___________________________________________
Дякую, з повагою
Журавель
Надія
***
***